Acum ceva vreme scriam un articol in care prezentam educatia si buna crestere pe care romanii o afiseaza pretutindeni.Pe marginea acestui subiect s-a scris mult si probabil o sa se mai scrie.Ca o completare a acelui articol vin cu chestii noi acum.
Au invatat oare romanii sa parcheze?

Din imaginile realizate acum cateva zile in Complexul Comercial de Mare Fite si Rasini Feeria din Baneasa intelegem ca nu.

Poate or fi inteles romanii ca nu e frumos sa rupi ambalajul unui produs fara sa il achiti,sau ca atunci cand darami un produs de pe raft e frumos si de bun simt sa te apleci si sa il pui la loc.

Nu au invatat nici asta,probabil cand va mai progresa civilizatia si vom intemeia colonii pe Marte o sa invatam si asta.

Dar oare au reusit romanii sa renunte la cel mai nenorocit viciu al acestui popor?Nu este vorba de fumat.Nu ese vorba de alcool.Este vorba de FURAT.

Mai acum cateva zile,eram printr-un magazin de electrocasnice,si ma uitam si eu ca tot omul,mai la un cuptor mai la o plita.Am zambit cand am vazut un buton lipsa de la o plita si i-am facut o poza.

La cateva zile,in acelasi magazin,trec pe langa aceasi plita.Spre stupoarea mea,nu mai avea nici un buton si disparusera si elementii de la ochiuri!Asta zic si eu achizitie in rate!

Bravo romani!Asa devenim europeni!

Am inceput sa ma mai uit prin magazin sa vad daca mai gasesc si alte lipsuri similare.Unii au nevoie de butonii de la aragaz.

Altii au nevoie de suportul acela de sticla din interiorul cuptoarelor cu microunde.

In vreme ce unii au nevoi mai rafinate,componente de expresoare.

La o scurta discutie cu un angajat al magazinului am aflat ca toate astea sunt maruntisuri,sunt foarte multe produse expuse care sunt avariate sau distruse definitiv de clienti care evident nu le platesc.Frigidere lovite,masini de paine daramate de pe raft si facute zob la contactul cu solul,cuptoare cu sistemul de inchidere al usii defect etc.De furat se fura pana si capetele de la mixere si blendere (doamnelor chiar asa?).Mp3 playerele,bateriile,mouse-urile,castile sunt luate de clienti de pe raft,apoi clientul urca sus la etaj unde sunt expuse electrocasnicele mari (frigidere,masini de spalat,aragaze etc),sunt desigilate,ambalajele sunt lasate prin frigiderele expuse,iar clientul pleaca cu ele in buzunar sau ascunse pe sub haine.De platit platesc fraierii de angajati.

In consecinta magazinele intaresc securitatea si cei care au de suferit sunt clientii cinstiti.De aici.

Unii au impresia ca angajatii fura mereu,nu cumva si clientii mai fura uneori? De aici

 

