Sa spunem ca ai un abonament la o companie de telefonie,Orange,Vodafone sau Cosmote nu conteaza.La un moment dat nu il mai platesti si dupa mai multe somatii ti se suspenda serviciul.

Din acel moment compania are urmatoarele solutii:
-incearca sa te convinga cunva sa platesti
-te da in judecata si in cazul asta castiga pentru ca are dreptate.

Totusi legea mai spune si ca orice factura neplatita se prescrie dupa 3 ani.Atentie este vorba de 3 ani de la ultima plata efectuata,nu de trei ani de la semnarea contractului.Se considera ca daca in trei ani creditorul nu a intreprins nici o actiune de a isi recupera banii fie nu il intereseaza fie a rezolvat pe cale amiabila problema.

Se aplica si la asigurari si la orice fel de serviciu necesita emiterea de facturi pentru plata serviciilor sau produselor.

Tot ce mai poate compania in acel moment sa faca este sa te introduca intr-o baza de date cu mentiunea „rau platnic”,da este vorba de Preventel.Daca figurezi aici fara plata avans nu mai faci nici un contract de servicii fara depozit (abonament telefonie fie el si la alta firma,cablu,net etc) si ai toate sansele sa ti se respinga dosarul daca vrei sa iti faci vreun credit.

Legea o aveti aici.

alte surse cu lamuriri suplimentare (citi mai ales comentariile pentru a vedea cazuri reale) aveti aici si aici

Si un articol de pe alt blog: Vodafone si-a trimis recuperatorii dupa mine

Anunțuri