Romanii sunt melteni
Romanii sunt melteni,
Ura draguta mea
Romanii sunt melteni

Daca m-as stradui as putea sa scriu un articol zilnic pe tema asta,dar ar trebui sa merg cu un aparat foto dupa mine,sau cu telefonul mereu pregatit.Continuam seria „romanisme”:

Ce faci cand nu ai bani de Rolls da vrei sa fii boss?Mergi in Europa via Dragonul Rosu si iti iei o grila kitschoasa ca asta:

Ce faci cand ai totusi bani sa iti iei o masina de boss?Pai esti boss,te respecti:

Asta asa sa moara dusmanii!!!

Cat despre semnele alea de parcarea interzisa,doar fraerii le repecta:

Dar oare unde este politia chiar nu se sesizeaza nimeni?Politia are treaba:

Ok,sa vedem daca romanii au invatat sa se comporte cam merg la cumparaturi.Stiu ca se spune shopping dar eu sunt de moda veche:

Cand inca te mai decizi aspura unui produs e bine sa il dezigilezi,eventual in timp ce il gusti/testezi fa cat mai multa mizerie si pe urma il pui pe ala desigilat la loc pe raf,iei unul nou si o stergi hoteste!Asa fac toti cetatenii mUE!

Uneori sclavii care ne pun marfa pe rafturile pe care le golim noi ca disperatii de fiecare data cand anunta astia la televizor sfarsitul lumii (deci cam odata pe saptamana),nu fac fata asa ca nici nu mai asteptam sa puna aia marfa pe raft,o luam direct de pe palet,bineinteles o degustam in prealabil dupa cum am descris deja,dupa care acoperim locul faptei si o stergem.

Nu am fost pe faza,ca m-am socat prea tare ca si martor si am scos prea tarziu telefonul…..

Acum intrebare,oare ne-am prostit asa de tare?

Daca nu scriau ei,nu as fi stiut…..

Voi ati auzit vreodata de Adina Buzatu?Nici eu pana sa vad ceapa si cartorfi la vanzare in mall si cand am vrut sa cumpar sa aflu ca de fapt e magazin de haine nu taraba in Obor.Ok am fost rautacios,de fapt erau mere,nuci si portocale in vitrina nu mai aveau ceapa si nici cartofi,iar poza 2 a iesit miscata pentru ca radeam prea tare cand am facut-o.

Vreu si eu,o pereche de chiloti,un fular,2 camasi XL albe si 2 kile de mere va rog!

Liderul pitei din China in materie de ecrane LCD si LED a ajuns si in Romania.Mai exact in Carrefour.La fel ca toate companiile care se respecta (LG – Life’s good /Sony – make,belive /Phillips -sense and simplicity) ei bine si Changhong are un slogan si anume Creating easy life.Lol,eu mi-am luat un LED cu 1400 de lei de la LG de 32 de inchi,de naiba as vrea sa iau Changhong?Bine tre sa cauti un pic ca sa gasesti,ca acelasi model e la Altex/Domo/Flanco incepand de la 1800 lei.

Pentru restul seriei Romanisme click aici

