Ce trebuie sa nu faci:

-nu te duci la magazine partenere Vodafone gen Proton,Arsis,Ilex etc.,pentru ca ei nu te pot ajuta.
-nu te duci nici la Vodafone store/shop pentru ca la fel nici ei nu te pot ajuta

Ce trebuie sa stii:

-data cand ai facut abonamentul
-data cand se emite factura ,asta ca sa nu te ia cu faze ieftine de genul „stiti nu putem rezilia acum ca nu s-a emis factura”.
-nu trebuie sa ai restante,trebuie sa fii acu abonamentul platit la zi

 Ce trebuie sa faci:

– suni la *222
– intri in legatura cu un consultant
-ii comunici ca esti X-lescu titularul abonamentului si ca vrei rezilierea lui
-asculti 10-15 min de abureli si aberatii despre cum o sa iti dea mai multe minute si nu stiu ce telefon daca ramai client sclav .
-refuzi politicos dar ferm si ceri finalizarea solicitarii
-cere un numar de inregistrare al cererii de reziliere si retine numele consultantului dar si data si ora convorbirii (o sa ti se comunice si data dezactivarii serviciului)
-in cazul in care nu primesti in cateva zile un sms in care sa fii anuntat ca incepand cu data de XYZ cartela va trece pe prepay,e timpul sa ii suni din nou mentionand data solicitarii anterioare,numarul de inregistrare al solicitarii si numele consultantului cu care ai vorbit si terminad cu o amennintare de OPC.

Rezultatul este : Bye bye Vodafone!

De consultat : experienta unui client Vodafone – Gabenro

Anunțuri