Inventivitatea romanilor este deja notorie,sunt supravietuitori prin excelenta si pot sa faca bani din orice,dar asta e deja prea de tot.
N-am crezut pana nu am auzit de la o cunostiinta.Este noua metoda de a face bani in Romania lovita de criza si saracie.
Pe scurt portetul hotului e urmatorul :pasionat de caini,stie foarte bine care sunt preturile pentru fiecare rasa.
Portretul victimei este : caine de rasa,de preferabil nu rotwailer sau alt caine agresiv,stapanul sa aiba o situatie materiala buna.

In week-end am fost in vizita la un vechi prieten care este la casa lui,insurat,doi copii,masina,servici,rate la banca deh ca tot romanul.Are o fetita de 5 ani si un baietel de 3 ani.Dar are si un catel pufos un dog de bordeaux (daca am retinut corect).E un catel tare jucaus,s-au atasat cu totii de el mai ales fetita.Intr-o zi sotia amicului l-a scos la plimbare.Cainele de regula nu pleca nicaieri fara ei si nu il tineau in lesa.S-a indepartat cateva zeci de secunda apoi nu a mai fost de gasit.L-au cautat vreo 2 zile,dar nu l-au gasit,asa ca au pus afise cu „pierdut caine”.Aproape imediat au fost sunati de o persoana care nici una nici doua le-a cerut 300 de euro ca sa le aduca cainele pe care il gasise.Cainele nu avea la zgarda banut cu numele proprietarului,avea doar o zgarda banala.Dar tipul era sigur de el,de parca l-ar fi stiut din vedere.Pana la urma s-a tocmit cu el si l-a lasat la 150 de euro.Tipul stia evident unde statea pentru ca a venit cu cainele intr-un SUV cu numere straine la un punct de intalnire prestabilit,si impreuna cu el mai erau inca doua gorile tuciurii,asta doar asa pentru orice eventualitate.

-Si ai platit?l-am intrebat,
-Pai ce era sa fac?Asta mica plange de doua zile ca nu mai e catelu’,oricum e clar ca ne-au urmarit cateva zile ca vada cu obiceiuri avem,totul e premeditat,prea era sigur de el,plus ca m-a pus sa ma intalnesc cu el la intersectia cu Colentina,la Agip,ori eu stau in Dobroiesti.Apropo,ti-am aratat?A mai disparut un caine,la doua strazi de mine,cu stapanul lui mai joc eu fotbal vara,sa vezi de nu o sa il  „gaseasca” tot coloratul ala cu SUV negru cu numar de Franta.

N-am mai zis nimic,si am schimbat subiectul,dar la plecare am fotografiat anuntul.

 

