Sunt unii oameni in tara asta care o duc bine.Poate prea bine,desi paradoxal ii vezi protestand cu miile prin capitala dar si prin provincie.Eu inteleg deci din asta ca nu se genereaza suficiente venituri si deci trebuiesc majorate tarifele nu?Vorbesc acum exclusiv de cei din Bucuresti,cu ei am avut contact.

Ok,nu merge treaba,nu faci destui bani dar in cazul asta de ce sunt refuzati clientii?Astazi am patit pentru a nu stiu cata oara sa fiu refuzat de nu mai putin de patru taximetre.Unul era de la Taxi Mondial care apropo este in insolventa,se juca pe I-phone si nici nu a ridicat nasul din telefon cand i-am zis unde vreau sa merg ca era o cursa de 7-8 lei.Nu inteleg cum naiba sunt ei in insolventa da au bani de smartphone-uri si isi permit sa refuze clientii.Al doilea era un Taxi Leone la care am fost client fidel ani de zile,numai ca ultimele 5 comenzi facute la ei s-au terminat cu „N-avem masina disponibila” si cu telefonul inchis in nas.La naiba poate astia de la Taxi Leone au doar o singura masina si atunci se explica.Baieti eu vreau sa va dau bani,da tre sa veniti sa ma luati cu masina,sau tre sa imi fac programare pe unica masina pe care o aveti?Mai era un Taxi 2000 care si el m-a refuzat,avea treaba omul ca citea ziarul.Ultimul cred ca era Taxi Eurostil care la fel cu o expresie plictisita,m-a refuzat.In cele din urma unul de la Taxi As,fara prea mare chef a zis „Hai!”,de parca imi facea o favoare.

Ceea ce nu stiau idiotii aia patru care m-au refuzat,ca ei nu se obosesc pentru curse de 7-8 lei,este ca eu vroiam sa iau pe cineva de la adresa respectiva si de acolo sa merg in partea opusa a Bucurestiului adica la Aeroportul Otopeni,deci o cursa peste medie.In plus eu mereu las spaga,dar neavand o pancarda la gat pe care sa scrie „LAS SPAGA” nu aveau de unde sa stie,deci tot vina mea este.

Avem o avalansa de articole pe alte bloguri cu serviciile napsa de taxi:

de la visurat  Taximetrist marlan de Bucuresti si Taximetristii din Bucuresti vs taximetristii din Iasi

de la cemerita Numai in Bucuresti

de la adrian ciobotaru  Mi-am cerut scuze pentru lipsa bacsisiului

de la denisuca Numai in Bucuresti

 

