Cred ca ati auzit de ispravile compatriotilor nostrii care au facut ravagii prin conturile englezilor,spaniolilor sau italienilor si li s-a dus vestea in materie de escrocherii cu carduri.Nu stiu ce metode mai folosesc acum dar stiu sigur ca asa au inceput :

Mai nou 50% din operatiunile de clonare a cardurilor,daca nu si mai mult,se desfasora pe internet.Se cloneaza site-uri ca de exemplu cele ala unor magazine online pentru a pacali clientul sa isi introduca datele pesonale si deci si bancare crezand ca efectueaza vreo plata si in schimb el le ofera datele bancare pe tava fara sa stie.Se sparg baze de date si adrese de mail,practic inventivitatea lor nu cunoaste limite.

Cu adresa de mail sparta m-am ales si eu acum ceva vreme,din fericire nu era adresa de e-mail pe care aveam  HomeBank-ul de la ING sau BRD Net-ul de la BRD,era doar o adresa de e-mail pe care o folosisem ca sa imi fac un cont la cateva jocuri online.Totusi m-am speriat tare si mi-am schimbat parolele la toate adrese de e-mail.

Deci mare atentie!
O sa mai scriu despre subiect,pentru ca e ceva serios care incepe sa capete amploare,si singura modalitate de a te proteja este sa fii informat si alert.

