Sunt in cautarea unui nou BlackBerry,si modelul 9320 Curve mi se pare ok pentru ce vreau eu,e micut,nu prea scump si in principiu cred ca o sa ma inteleg cu el.Dupa mai multe cautari am dat de oferta Ilex atat pe price.ro cat si pe shopmania.ro, si anume 9320 Curve la 841 lei.Stiind ca Ilex e partener Vomafone si deci exista posibilitatea ca pretul sa fie pentru un telefon blocat in retea,ori eu vroiam unul la liber,intru pe site.
Nu se spune nicaieri ca telefonul e in oferta Vomafone asa ca,merg intr-un magazin Ilex unde intreb de telefon.Mi se raspunde:-Noi nu avem telefonul in magazin,dar este in oferta Vodafone si e codat…..
-Deci pretul de 841 lei este pentru telefon fara abonament dar blocat in retea,pai pe site nu scrie asa ceva…
-Deasupra pretului este o sigla mica Vodafone in dreapta,care arata ca telefonul e in oferta Vodafone si deci codat.
-!?!?…Ajung acasa,si accesez ilex.ro si surpriza:

Intradevar pe site deasupra pretului este un semn mic Vomafone,dar cand duc cursorul pe el….

…..telefonul este prezentat ca fiind „liber (decodat)”…..o da stiu este doar o eroare menita sa induca lumea in eroare si sa aduca fraieri in magazin,doar doar ii imbarligam si le bagam un abonament pe gat.

