Cred ca sunt mult mai in masura sa vorbesc acum la peste doua luni de cand il folosesc decat in primul post cel din 3 august, cand il foloseam de doar cateva zile.Bateria

In mod cert mai slaba decat la Bold 9700 sau la Curve 8900, dar daca nu este abuzata se comporta decent,cel putin pentru mine cam 3 zile nu ii port de grija si asta cu internet acesat zilnic,messenger s.a.m.d. .Am avut o perioada cand la folosit zilnic ca si mp3 player si atunci ma tinea 1-2 zile.Pentru rezultate optime recomand setarea luminozitatii la minim adica la 10 si a intervalului de iluminare fundal la 10 secunde.


Camera

Mai mult decat ok,face poze clare si in general pentru o folosire ocazionala sau mai bine zis de amator isi face treaba.Nu se comporta prea bine pe intuneric sau luminozitate scazuta.

Aplicatia de radio

Foarte ok,mult peste alte aplicatii similare de la alte telefoane,recomand folosirea unor casti profesionale,castile lui din pachet sunt groaznice.

Playerul muzical

Mult peste asteptari,melodiile pot fi ordonate in play-listuri,dupa albume,artist,gen muzical.Imi place butonul de „mute” dispus intre butoanele de volum,imi place navigarea rapida prin lista.Sunet ok cu conditia unor casti de calitate.

Tastatura

M-am obisnuit cu ea si parca mi se pare mai ok decat cea veche de pe Bold 9700,dar cred ca e chestie de obisnuinta,am reusit sa scriu texte lungi fara probleme.

Rezistenta

Nesteptat de rezistent,l-am scapat zilele trecute pe ciment de la peste un metru inaltime si nu a patin nimic in afara de cateva zgarieturi superficiale la colturi,eu unul ma speriasem,deja il vedeam cu displayul spart.Apropo de asta incredibil cat de multe Galaxy 3 am vazut cu displayul zob sau crapat.Pentru 9320 Curve recomand neaparat folie de protectie pentru ecran,gasiti la Orange Shop special pentru el,la Vodafone nu stiu de ce nu au.Nu imi place la spate ca raman amprente si urme de degete.


GPS-ul

De departe cea mai placuta surpriza,mult inbunatatit fata de 9700 Bold,actualizare in timp real,harti complete si exacte,chiar mi-au fost de folos.Se comporta bine si in tara,l-am testat in drum spre Mamaia si se comporta bine si in oras unde am gasit cu ajutorul lui adrese exacte cu eroare de cativa metri.

Ce mi-am mai instalat pe el

-avea deja instalat YouTube,BlackberryProtect,Facebook,Fluxuri Sociale
-nelipsitele Opera , TuneIn Radio ,Yahoo Messenger
-cateva jocuri :Chopper Pro   , Castle Escape
cateva wallpapere si teme
Ringtone Creator cu care poti „decupa” bucati din melodii pe care ulterior le poti folosi ca si ring tone.
Currency Convertor face conversia automat in toate monezile inclusiv in lei romanesti.
Screen Crack Prank ,cu aplicatia asta m-am distrat mult primele zile,practic este o aplicatie care simuleaza spargerea ecranului,la inceput cand o deschizi arata ca un joc gen Bubble Bracker,dar dupa cateva secunde de jucat telefonul vibreaza si pe ecran apar crapaturi.Este destinata sa iti sperii prietenii,eu am reusit de vreo 2 ori :)).

In alta oridine de idei magazinul online Blackberry Apps va asteapta.

Te-am mai putea interesa si:

Tips and tricks – cum sa prelungesti durata de viata a bateriei pe Blackberry Curve 9320

De ce Blackberry

Review Blackberry 9320 Curve dupa 12 zile de folosire

 

 

