Am avut proasta inspiratie sa comand de la ei o carte.Asta era luni dimineata pe la 8:00,pe la 11:00 am primit e-mailul de confirmare.La ei livrarea se face cu curier rapid,PrioriPost (apartine de CN Posta Romana) si costa 9 lei.Dureaza 3-5 zile zic ei.Bun zic eu,deci pana vineri va ajunge.Vineri ma suna de la Priori Post ca sa ma anunte ca a doua zi,sambata va ajunge coletul intre 10:00 si 17:00.Evident nu a ajuns.Astazi e duminica,maine se face o saptamana de la initierea comenzii si cel mai tare e faptul ca depozitul lor e la 5 minute de mers de mine.Oare livreaza cu Melc Courier?

In concluzie daca vreti sa va enervati,sa comandati ceva de Ziua Copilului si sa il primiti de Craciun,comandati de la Elefant,sau mai bine zis Mamut.Sunt curios cat vor mai rezista asa,nu au preturi prea grozave,serviciile sunt slabe,nu prea au marfa pe stoc,oare nu se sesizeaza nimeni din conducere?

Am avut comenzi din afara tarii inclusiv din marea Britanie sau Statele Unite ale Americii care au ajuns mai repede,si ei care au depozitul la mai putin de 1 km de mine nu sunt capabili sa expedieza un colet?

Si ca sa vedeti ca nu sunt un nebun care isi varsa oful iata parerea clientilor despre ei:

Caz 1: Elefant.ro – cea mai prosta librarie online

Caz 2:Putin client service pentru magazin online, va rog?

Caz 3:cred ca este ultima comanda pe elefant.ro

Caz  4: Elefant.ro are Alzheimer

Later edit 23.10.2012Intr-un final astazi cartea comandata de la looseri aia de Elefant a ajuns in posesia mea,le-a trebuit 8 zile sa imi trimita o carte in conditiile in care ei sunt la mai putin de 5 minute de mers pe jos de mine.Si daca aveti impresia ca a venit cartea acasa va inselati,trebuia sa vina sambata cand i-am asteptat pana la ora 17:00 ,insa la oficiul postal mi s-a comunicat ca „nu am fost gasit acasa”,si de aceea mi-a venit notificare acasa sa vin sa ridic coletul.Prima si ultima comanda la elefant.ro.

