Intr-o perioada am fost si eu pescar amator,dar neavand cu cice sa imi impartasesc pasiunea,m-am cam lasat,nu am mai fost de ani de zile sa dau cu batul in balta.Asta nu inseamna ca nu simpatizez cu cei care o fac sau ca intr-o buna zi nu m-am apuca din nou,intre timp mai arunc un ochi la cei care sunt dedicati 100% acestei pasiuni.Asa am dat de blogul Pasiunea Pescuitului,care mi se pare excelent mai ales prin prisma informatiilor utile care se regasesc pe el.

O chestie pe care am invatat-o pe balta de la un  pescar batran a fost cum sa fac un nod simplu pentru carlig,dar nu am invatat niciodata cum sa fac monturi complicate cum sunt cele pentru crap sau caras,ai aici gasiti de toate ,o gramada de monturi,noduri pescaresti,echipament de pescuit prezentat detaliat,clasificarea si utilizarea mulinetelor.

Speciile de pesti sunt prezentate si pentru fiecare in parte aici, dar sunt prezentate si multe tehnici de pescuit.

Asadar pesntru pasionatii de pescuit va recomand sa vizitati site-ul.chiar nu aveti ce pierde:

http://pasiuneapescuitului.blogspot.ro

