Etichete

,

Mai tineti minte postul meu Bacalaureat 2013 ?Am cam avut dreptate desi nu am anticipat ca se va ajunge la politie si la scandal de cea mai joasa speta.Oare cum s-a ajuns aici?Pai eu am absolvit prin 2005 liceul asa ca desi nu mai sunt la curent ca ultimele tendinte pot sa va spun ca inca de atunci se vorbea de „protocol” si spaga.Mai mult atunci tin minte de teapa fenomenala pe care au luat-o unii care au venit la bac bazandu-se strict pe spaga.Au spaguit comisia la proba de limba romana scris insa comisia era formata din profesori de sport sau alte materii care nu aveau nici o treaba cu materia,astfel ca la sugestia acestor profesori au scris niste gogomanii asa de mari in lucrari incat doar 3-4 persoane au promovat examenul in medie si alea cu 5 sau 6.Cum au picat atatia,pai cand scrii ca Moara cu noroc e opera lirica,nu poti avea pretentii nu?Si mai ales cand ii intrebi pe profesorii aia care sunt pusi acolo sa te supravegheze si ei spun da,e bine,scrie asa ca e corect.

Cu ce note ma laud eu la BAC

IMG-20130706-01052

Ok,5.70 e o nota mica dar e luata pe merit,la mate nici nu speram mai mult de 5.50 dar tocitul asta cu frica e si el bun.Departe de a fi eminent am fost peste medie,slab la materiile la care nu aveam inclinatie dar bun la materiile care ma pasionau.

Degradarea continua din sistemul de invatamant

Am observat-o si eu cand eram in liceu,profesorii buni plecau unul cate unul si in urma lor venea agramati care ne puneau sa cumparam carti ca sa trecem,iar noi de invatat nu invatam nimic la materia respectiva.Atunci era doar inceputul,acum e 100% numai asta,educatia e o afacere din care profita toti mai putin elevii care se bucura initial ca sunt lasati sa faca ce vor dar ulterior sufera o mare deziluzie cand se trezesc nepragatiti in fata vietii.

scoala 1

Parinti tampiti = copii tampiti

O vorba pe care am auzit-o foarte des din gura multor parinti suna cam asa „e copilul meu,el l-am facut,eu il omor,doar eu dau in el,nimeni nu are dreptul sa ridice mana la copilul meu”.

Copii sunt prea rasfatati in ziua de azi,prea li se permite orice si prea li se baga in cap ideea ca au doar drepturi,sunt formati gresit si ajung mai tarziu sa se rateze in viata pentru ca in mintea lor totul li se cuvine si nu au invatat cand a trebuit ca pentru fiecare lucru pe care il vrei trebuie sa faci un efort pentru a il obtine.

scoala 2

