Etichete

,

Am scris un articol despre cum am trecut de la RCS-RDS la Dolce ,Cum am plecat de la RCS-RDS la Romtelecom Dolce si daca la inceput am fost multumit de serviciile lor acum situatia s-a schimbat.

Infrastructura deficitara

Toate serviciile pe care le am de la Romtelecom si anume, telefon,internet si televiziune digitala (Dolce) functioneaza pe aceasi infrastructura si anume cablul telefonic,cu ajutorul unui router VDSL la care se conecteaza telefonul,pc/laptopul si receiverul pentru TV.Totusi folosirea acestor 3 servicii simultan nu am resusit-o niciodata,am reusit folosirea simultan a IPTV-ului si a internetului dar atunci cand vreau sa folosesc si telefonul pica netul si TV-ul se reseteaza.Infrastructura nu suporta un trafic atat de mare de date,pe de alta parte in ultima perioada se intampla de cel putin 4-5 ori pe zi uneori chiar mai des sa inghete imaginea pe televizor si sa imi pice netul,pe perioade scurte cei drept,insa este deranjant,practic nu poti sa te uit la un film sau la o emisiune sau la un meci cu astfel de intreruperi ca nu mai intelegi nimic.In acel moment trebuie sa resetezi receiverul(il scoti din priza),iti arata pe TV ca se incarca softul,cam asa ceva:

1

Daca ai noroc isi revine,daca nu iti da eroarea de mai jos:

2

Un serviciu inca nepus la punct

Ca orice serviciu nou inca are bubele sale,nu il vad prea curand sa ajunga la stadiul de dezvoltare pentru a fi un serviciu fiabil,pentru ca asta ar insemna investiti uriase din partea Romtelecom,ori ei sunt aici sa faca bani,mai degraba vor miza pe oferte prin care sa agate clientii din 2 in 2 ani,sunt curios la mine cand voi fi in ultimele 2-3 luni de contract daca va mai functiona la fel de prost serviciul.

 

Update 12.07.2013: A fost contactat a doua zi de cineva de la echipa de Comunicare Romtelecom pe e-mail,iar in ziua urmatoare deja o echipa tehnica s-a deplasat si a rezolvat problema.Voi reveni ulterior cu un post mai complet,pana una alta ce spuneam in postul din 10.12.2012 ,Cum am plecat de la RCS-RDS la Romtelecom Dolce , s-a adeverit inca odata,serviciul lor de relatii cu clientii functioneaza

