Etichete

,

Acum cativa ani cand inca era numarul 1 pe piata telefoanelor,Nokia lansase si propriul seviciu de e-mail,mi-am facut si eu vreo 2 conturi atrs de faptul ca fiind un serviciu nou aveam o mai mare libertate la alegerea numelui,numele meu nefiind luat inca.Ulterior aceasta adresa de e-mail fiind mai serioasa,adica fiind practic numele meu am transformat-o in adresa de mail pe care am inregistrate sa imi vina toate facturile si de pe ea fac si majoritatea comenzilor online.Numai ca de vreo 2-3 saptamani nu o mai pot accesa decat de pe Blackberry,nu o pot accesa de pe pc pentru ca imi da eroarea de mai jos,dar pot primi si trimite e-mailuri in continuare de la Blackberry.

eroare nokia mail

Din pacate eu vreau sa pot intra si sa imi ordonez confirmarile de plata pe foldere (sunt mai tipicar),am cautat o solutie dar dupa vreo ora de stat pe forumurile dedicate unde multa lume reclama exact problema mea si nici unul nu rezolvat-o nici macar dupa ce a reclamat problema la Nokia am decis sa renunt la aceasta adresa de e-mail si sa trec pe hotmailul oferit de Microsoft,ei zic ca ofera spatiu de stocare nelimitat,oare?

