Etichete

Zilele astea am fost in cautarea unor folii de ecran pentru telefoanele mele,pentru Blackberry 8520,9320 dar si pentru un 9900 Bold Touch care a intrat in posesia mea recent.Sincer nu am gasit nici un magazin care sa le aiba pe toate trei,eu vroiam sa ma duc sa le iau pe toate odata,gasisem pentru 8520 si 9320 la un magazin care nu avea pentru 8520 dar urma sa primeasca si ulterior am renuntat pentru erau tocmai in centru vechi,practic mai mare era deranjul.

Altfel pe okazii.ro spre exemplu e cam piperat pretul,cam 30 de lei o folie cu tot cu transport,iar pentru 9900 Touch chiar si la 40 de lei.Bineinteles gasesti si la 6 lei acelasi produs dar evident nimeni nu avea pentru toate cele trei modele,asa ca daca pentru unul gasisem la un magazin din Unirii pentru celelalte trebuia sa ma duc la Gara de Nord.

Pentru Curve 9320 am gasit in Auchan la 20 de lei,2 folii la pachet deci 10 lei folia.Am ramas surprins ce raft imens de accesorii pentru I-phone si Samsung Galaxy era un Auchan,gaseai accesorii si pentru I-phone 3G ,si pentru Samsung Galaxy I,vis a vis de acest raft imens era unul cam la o treime cu accesorii pentru Nokia,LG,HTC,Blackberry etc,care era cam golas,semn ca vindea,prin contrast raftul cel mare era plin ochi iar produsele pline de praf.Nu stiu cine a luat deciziile de achizitie dar cred ca au cam dat chix la accesorii gsm.Incredibil ce s-au ieftinit cardurile de memorie,am gasit cu 20 de lei card microsd de 4 gb,Kingston nu Emtec sau alte no name-uri.

Pentru celelalte doua am cautat pe shopmania si am gasit la

http://accesoriifotovideo.ro/ 

atat pentru Blackberry 8520 cat si pentru Blackberry 9900 Touch,foarte ieftin ,7 lei folia.Am sunat m-am interesat daca le au,si in 30 de minute eram acolo sa le ridic.

Au punctul de lucru undeva pe Vergului cam pe langa Malaxa.Au tot felul de accesorii,pentru telefoane,tablete,camere foto sau video,console,laptopuri,toate la preturi foarte bune.Au chiar si servici foto.Mie mi-au facut o impresie buna,cred ca voi mai cumpara de la ei in viitor.

Firma se numeste ColorData,ii gasiti si pe shopmania.ro  ,kaboo.ro ,cauti.ro sau smarbuy.ro dar puteti intra direct pe site-ul lor.

color data

