Etichete

,

Cand am facut comparatia intre noile aparute mercador si tocmai punctam faptul cu avantajul pe care okazii inca il are sunt licitatiile de tip mokazie.Am apelat de multe ori la acest instrument de vanzare care iti garanteaza practic vanzarea produsului,singura problema este ca nu prea ai cum sa anticipezi pretul,se poate termina foarte jos dar nu de putine ori se termina la niste  scoruri incredibile,dar asta este si farmecul.

Nu de putine ori am catigat ca si client chestii faine la preturi foarte mici,si in aceasi masura nu de putine ori am dat diverse lucruri aproape gratis pentru ca asa s-a terminat licitatia,de exemplu cand am vandut vechiul Blackberry 9700 Bold,avea niste defecte estetice,m-am gandit ca cel mai corect ar fi sa il pun la licitatie si sa las potentiali clienti sa decida cat face.Sa vandut pe putin peste 200 de lei in conditiile in care unul second inca se vindea cu 600-700 lei.Pe pretul ala l-am dat,se mira si castigatorul cand l-am sunat sa imi dea adresa de livrare „pai si il dati pe atat?” se mira el,”pai daca atat s-a terminat,vreti sa imi dati dumneavoastra mai mult?”.

 

Cum se face pe okazii: Daca nu se termina la un pret decent….

Ghertoii de pe okazii insa gandesc asa,produsul asta face cam 200 de lei,eu sper sa iau 250 lei pe el la licitatie ca sunt prosti aia,da’ daca nu ajunge macar la 180 lei,nu il dau.Ceea ce nu inteleg ghertoii este ca atunci cand nu iti onorezi promisiunea sau cand pui in licitatii texte de genul „daca nu ajunge la un pret decent nu se vinde,nu licitati daca nu sunteti de acord”,practic iti alungi clientii pentru ca asta e toata chestia,posibilitatea ca eu sa cumpar produsul ala la un pret bomba,chiar daca de fapt eu sunt prins fara sa imi dau seamna in vraja licitatiei si ajung in final sa dau mai multi bani pe el ca in magazin cateodata.

vocea utilizatorului daca nu se ajunge la un pret

Va dau un exemplu,produs cumparat cu 170 de lei,il pun la licitatie,se termina la 320 lei.Asta e un caz fericit,in alte cazuri produse care in magazine ar fi 300-400 lei s-au vandut pe sume ridicole gen 130 de lei.Asta e,nu poti sa castigi mereu,dar iti poti onora promosiunile si iti poti respecta clientii.

Si un caz real mai jos

M-am abonat si eu la licitatia de mai jos,chiar mi se parea tare oferta,era cam 157 de lei cand m-am abonat eu,dar am uitat de ea si cand m-am trezit deja se terminase.

licitatie 9320

Asa ca au cautat sa vad la cat s-a terminat licitatia,asa de curiozitate,chiar si la 202 lei era un pret foarte bun.

licitatie 9320 negativ

Din pacate vanzatorul s-a dovedit a fi un ghertoi,poate ca a fost mai bine ca nu am licitat.

It’s bad for business

Okazii ar trebui sa se sesizeze si sa ia niste masuri pentru licitatiile de genul asta sunt unul dintre avantajele pe care inca le mai au in fata mercador si tocmai care sunt gratis in vreme ce ei percep comisioane.

Sursa Vocea Utilizatorului.

