Etichete

,

Am scris doar un articol despre taximetristii bucuresteni,desi la cati nervi mi-au facut trebuia sa scriu vreo zece,singura problema este ca subiectul este atat de rasuflat,aproape intrat in folclor,nu as fi avut nimic nou de spus,poate doar sa scriu un articol despre cum am primit rest la o cursa sau ceva de genul,asta ar fi fost ceva cu adevarat iesit din comun,pana atunci insa singurul articol pe care l-am scris pe teme asta si care reflecta realitatea este acesta:

Taximetria in Bucuresti – n-am chef sa muncesc

Citind totusi articolul asta,cu cetateanul strain cu suficiente cojones sa nu accepte marlania taximetristilor autohtoni,bravo lui, mi-am amimtit de un site peste care am dat cu ceva timp in urma,am zis ca scriu de el da am uitat.

Tarif taxi este un site care momentan este valabil doar pentru Bucuresti dar sper sa ajunga in viitor la o acoperire nationala.Practic ai sus butonul pentru ati alege traseul,selectezi punctul de plecare,destinatia si eventula o oprire sau doua pe parcurs.Iti arata exact traseul pe harta,apoi apesi butonul „calculeaza cost traseu” si iti arata la diverse firme de taximetrie un cost estimativ.

http://www.tariftaxi.ro/

Pana cand acesta ustensila ne va ajuta sa ne aparam de magariile lor,mare atentie,taximetristii sunt foarte inventivi:

REPORTAJ CU CAMERA ASCUNSA. Metoda „L”, ultima inventie a taximetristilor pentru a-i fura pe clienti

Cele trei categorii de taximetristi care tin neaparat sa pacaleasca oamenii. Camera ascunsa

taxi

