Etichete

, ,

Ieri v-am prezentat un blog uluitor (peste 2000 de articole in 3 ani) dedicat filateriei,v-am mai prezentat si blogul colectionarului de chibrituri, blogul pescarului,blogul colectionarului absolut (colectioneaza carti postale,cartele telefonice si numismatica),un blog dedicat fotbalului vasluian,blogul de practica al masteranzilor in Management si Guvernare ai SNSPA promotia 2010-2011 care incerca sa grupeze familiile cu bani din Romania,un blog in engleza care parodiaza societatea romaneasca,o pagina de facebook al unui fotograf roman care a pozat o vulpe cu care a ajuns viral,cateva bloguri de printeze si cocalari,un blog nostalgic dupa epoca de aur,Cable Network Map,pentru linkuri scurte tiny, sms-uri gratis,despre sexul anal (asta e  viral) ,am navigat pe titanic ,si or mai fi dar nu imi amintesc acum.

Astazi va voi prezenta un blog aparte,este dedicat unui sport aflat un pic in umbra pentru ca e mai la moda sa spargi seminte pe stadion,dar care mie imi place mult,nu prea am din pacate cu cine sa il joc,este vorba de un blog dedicat sahului.Dar nu oricum,autorul are inclusiv softuri care iti exemplifica exact diverse stategii jucate de mari sahisti cum este de exmplu meciul Pillsbury – Lasker din 1896 sau se exmplifica divrese strategii ca de exemplu Gambitul Regelui (apropo stiati ca Gambitul Regelui era deschiderea preferata a lui Nsah maticolae Ceausescu? Sursa :Orizonturi Rosii de Ion MIhai Pacepa).

Tin minte cand eram mic ca jucam sah cu tata,el m-a invatat,nu stiam de jocuri pe calculator iar intre o partida de carti si una de sah alegeam mereu sahul.In ultimii ani nu am mai jucat,nu pentru ca nu am vrut ci pentru ca nu am cu cine,ultima partida pe care am facut-o cu un cunoscut s-a terminat cu o victorie asa de categorica a mea ca de atunci nu am mai convins pe nimeni sa joace cu mine,desi sunt un jucator sub mediocru.

Asadar pasionatii sahului au un  blog dedicat,enjoy!

http://sahpeblog.blogspot.ro

