Etichete

,

Traim in era informatiei,avem telefoane mobile,radio si tv dar mai ales avem internet care deschide larg usile unor posibilitati nelimitate,comunicare fara limite,informatii fara limite,cumparaturi etc.Va povesteam cum am ajuns in posesia unui Blackberry Curve 9320 acum aproximativ un an,si de atunci am scris cateva posturi despre acest subiect care s-au bucurat de ceva succes.Recent am intrat in posesia unui Blackberry 9900 Touch  de care m-am indragostit in aceasi masura in care am facut-o acum un an de Curve 9320.Numai ca acesta din urma l-am luat de la Vodafone,codat,ori eu vroiam sa il folosesc pe Orange sau Cosmote asa ca,am zis sa il decodez.Din ce stiam eu decodarea pentru un Blackberry era acum un an cam 30-40 de lei,am cautat pe net si am gasit la preturi intre 10-19 lei.

Cum era acum 10 ani

Cati dintre voi nu ati decodat vreodata un telefon,mai tineti minte,era scump,dura mult si in plus exista riscul sa te trezesti si cu telefonul stricat sau „umblat” in el.Tin minte cu primul meu Sony Ericsson ,modelul K700i,primit din Germania codat pe O2,l-am dus la decodat si l-am luat dupa niste ore bune.Alta data mi-am luat o teapa cu un Blackberry Curve 9300 de la un „vecin de pe okazii”,telefonul era adus din Spania codat pe Movistar,doar ca la Blackberry daca bagi de 10 ori codul de deblocare gresit se blocheaza definitv softul telefonului si nu mai poate fi folosit cu sim in el,trebuie resoftat si asta costa cam 100 de euro si se face in Olanda.Pe telefon dadusem 300 de lei parca,deh chilipir :).

Nici nu m-am miscat din scaun

Stateam in scaun,intru pe google,caut „decodare blackberry 9320”,dau peste mai multe rezultate,dupa vreo 10 minute intelesesem cum se face,este nevoie de codul IMEI ,PIN si MEP (se ia din meniul Help Me).Ma apuc sa studiez piata,si gasesc la un moment dat o oferta unica,nu e vorba doar de pret cat de atitudine,daca toti cereau plata in avans el era singurul care specifica,citez:

NU platiti inainte !!!  Dupa efectuarea deblocarii, va rog sa testati telefonul pe retelele de interés si mai apoi  mizez pe onestitatea Dvs. de a plati pentru acest serviciu prin transfer bancar ING sau incarcarea electronica a unei cartele de Cosmote.

Anuntul este pe okazii.ro,nu este teapa ca l-am testat eu personal,am licitat am discutat la telefon cu tipul,i-am dat datele necesare (m-a indrumat el),mi-a dat codul de deblocare dupa care imi zice „testeaza telefonul,vezi daca merge si ma suni dupa”.Am introdus codul,am deblocat telefonul si din mometul ala nimic nu ma putea obliga sa il mai sun pe vanzator pentru detaliile despre plata cu exceptia bunului simt.Bineinteles ca l-am sunat,am stabilit plata prin transfer bancar (Home Bank ING i love you),mi-a dat contul lui si cam asta a fost.O tranzactie placuta (am fost tentat sa spun normala dar ar fi fost fortat termenul pentru Romania)rapida,chiar m-a facut sa ma simt bine.De fapt asa ar fi normal sa fie,dar mai avem mult pana cand ajungem acolo.

one big happy family

S-ar putea sa te intereseze:

Blackberry 9320 Curve – review dupa 2 luni de utilizare

Review Blackberry 9320 Curve dupa 12 zile de folosire

Reinstalare Blackberry World pe Blackberry Curve 9320

Tips and tricks – cum sa prelungesti durata de viata a bateriei pe Blackberry Curve 9320

Review Blackberry 9900 Touch Bold dupa 12 zile de folosire

 

