Etichete

Ce este Dealextreme?

Originar din Hong Kong,Dx.com este un site specializat in comercializarea produselor din sfera electro retailului si nu numai.Iesit din zona gri a comertului asiatic a reusit in ultimii ani sa isi creeze o imagine favorabila mai ales datorita seriozitatii si a preturilor foarte mici.

Model de business

Volum,asta e cuvantul,produse vandute foarte ieftin in cantitati foarte mari,si asta pentru ca lumea inca nu s-a saturat de gadgeturi ieftine iar chinezii au un talent iesit din comun in a le fabrica.Cu telefoane vandute la preturi de 18 dolari, tablete la 43 de dolari,laptopuri la sub 100 de dolari, ce mai conteaza calitatea care este noormal mai slaba,mai ales cand DX iti da transport gratuit orunde in lume,inclusiv in Romania!Poti plati cu cardul Visa sau Mastercard sau cu Pay Pal.De fapt odata cu acceptarea Pay Pal ca si metoda de plata DX si-a castigat o buna parte din credibilitatea de care se bucura acum.Si stiti ce,site-ul are si varianta tradusa in limba romana.Sa nu spuneti ca asiaticii nu stiu sa va ia banii.

Cum iti faci cont

Simplu,in dreapta sus,dai click pe Join Free,completezi campurile si apoi dai click pe link-ul primit pe mail ca sa iti confirmi contul.Nu uita sa intri apoi in contul tau la Adress Book ca sa iti completezi adresa,sa stie chinezii unde sa iti trimita coletul.

creare cont deal extreme

Cat dureaza

Pai cam 3 saptamani sau 20 de zile,in cazul mei am plasat comanda pe 30.07.2013,pe 06.08.2013 s-a expediat iar pe 26.08.213 am primit avizul de la posta ca mi-a ajuns coletul,inca nu l-am ridicat.

deal extreme order

www.DX.com

