Etichete

, , ,

Am fost la meci,nu imi pare rau chiar daca am pierdut,pentru ca meciul asta a fost ocazia de a ma intalini cu multi prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult timp,deh viata de familie si jobul nu le mai lasa timp de nimic,afara de o mica evadare ca asta.

belet

Organizare

Nici cea mai buna dar nici cea mai rea,forte de ordine peste tot,ordine si disciplina absoluta,pentru a doua oara in viata am stat la un meci de fotbal exact pe locurile pe care le aveam pe bilet,nu credeam acum vreo 10 ani ca prin ziua aia.Mi-a placut ca pe fiecare scaun era cate un stegulet tricolor,astfel ca fiecare sa poata sustine echipa nationala cu tricolorul in mana.In ceea ce priveste partea de catering (daca o putem numi asa) era 6 lei un suc sau o bere fara alcool sau 10 lei un castron de popcorn sau un hotdog.Evident evaziune fiscala la scara,nu tu bon,casa de marcat doar de forma.Cand am cerut bon baiatul de la servire s-a uitat la mine mirat,iar eu i-am aratat ce scria deasupra „Va rugam solicitati si pastrati bonul fiscal”.Cu gesturi stangace de parca facea asta prima oara mi-a eliberat bonul fiscal cu numarul 4!Am uitat sa va spun ca era coada nu?

la pauza

Public

De nota 9 sa zicem,lumea inca nu a invatat sa stea jos pe timpul meciului ca sa vada si aia din spatele tau ceva,si inca mai sunt oameni care nu stiu ca exista scaune pe stadion,altfel nu imi explica de ce stau pe trepte.Inca nu am invatat ca nu este frumos sa fluieram imnul adversarilor.Cel mai frumos moment a fost la intonarea imnului Romaniei cand  40 000 de oameni au cantat „Desteapta-te romane” fluturand tot atatea stegulete tricolore.In prima repriza cel putin publicul a fost ok,au incurajat echipa constant,apoi pe masura ce a devenit evident ca jocul este fara orizont publicul s-a concentrat pe a fluiera adversarii si arbitrii.Totusi momentul reprezentativ este in opinia mea cel de jos.


Echipele

Turcia a venit cu o idee clara,am observat asta dupa cea au trecut primele 10-15 minute de joc cand au inceput incetul cu incetul sa castige teren cu un pressing agresiv si bine gandit.Sunt o echipa mai muncitoare decat noi,au conditie fizica se bat pentru fiecare minge,au momente in care joaca din prima 10-12 pase la rand,au trasee de joc bine stabilite si asta a fost decisiv azi.De kla ei i-am remarcat pe numarul 11,numarul 14 si numarul 15.

Romania a inceput entuziasmant dar s-a stins apoi incet intr-un joc lent in care au cedat centrul terenului,iar golul a venit firesc.Pressing slab,facut doar de forma,relatii de joc inexistente,joc fara idei sau perspectiva,in afara de centrari in careu nu am vazut mare lucru,au scapt de cateva ori pe contraatac,in special in a doua repriza dar nici un jucator nu este capabil sa finalizeze o faza,preferant sa pasese chiar si cand destinatarul pasei e inconjurat de adversari.

Rezultatul corect ar fi fost poate un 2-1 pentru turci,am avut totusi o bara.

Ce am jucat la pariuri

Nu mai am boala e care o avem acum mai multi ani dar tot mai pun ocazional,este mai palpitant sa te uiti la meci cand ai pariat pe el.Nu ma judecati,business is business,luat rational si logit era normal ca Turcia sa ne bata sau in cel mai rau caz sa nu piarda aici.

pariuri bwin

