Etichete

Un prieten ma intreba de ce nu scriu mai des articole serioase cum au fost de exemplu:

Ce inseamna planed obsolence

Ne plangem de mila in loc sa incercam sa ne rezolvam problemele

sau seria de articole despre e-commerce.

Pana la urma zicea el,pentru genul asta de articole ai creat blogul,cand colo tu pui poze cu femei si cu tot soiul de idiotenii gasite pe facebook sau pe te miri unde.Are dreptate,insa ceea ce nu ia in calcul este ca pentru a scrie un articol serios trebuie timp,munca,documentare si timp.Cand vii obosit de la un job de 3 lei care iti mananca nervii si iti consuma energia nu prea iti mai arde sa mai scrii,pur si simplu nu te poti concentra,iti pierzi sirul ideilor si ramai cu trei randuri scrise.Dupa o astfel de zi am scris Managerul roman ,si as putea sa mai scris pe teme asta.Tot dupa o astfel de zi am scris Angajatul roman – sclavul modern? ,frustat de oamenii care se ridica pe eforturile altora si din scaunele moi de piele tin prelegeri demagogice.Din pacate traim intr-o lume imperfecta si asta ne consuma zi de zi,nu putem de multe ori sa spunem nimic,doar sa inghitim.Colectionaruldesuflete - tunning

In momentul in care am inceput sa deslusesc hatisul vietii si sa imi pun intrebari am devenit constient de cat de usor este sa manipulezi oamenii folosind niste strategii simple(Cum se manipuleaza eficient un popor).Ulterior aprofundand problema am devenit constinent de cusca invizibila in care traim,am scris in cateva randuri despre ea (Fermele umane – singura structura sociala reala de mii de ani).Cateodata ma simteam de parca eram intr-o tara straina si nimeni nu intelegea ce spun,asa ca am cautat un mod de a vorbi si asa a aparut blogul.

Initial am vrut doar o metoda sa stochez cumva pagini interesante gasite pe internet,primul post Povestea lui Eugen Alimanescu fiind luat cu copy paste de pe un ziar online.Ulterior am scris si primul post real mirat de oamenii care ajungeau accidental pe un blog pe care il vroiam anonim.Scrisul m-a prins si am inceput sa scriu si despre chestii mai serioase cum ar fi Serial banii – ce sunt banii si cum au aparut – partea I sau O parere pe care o public.Si evident atunci cand nu avem dispozitia necesara sa scriu ceva de calitate postam tot felul de aberatii.Asa a ajuns blogul la forma la care este azi.

Sistemul functioneaza,esti prins in el si nu poti scapa usor,este mai rau cand esti constient de el.Poate reusesc sa termin zilele astea serialul banii.

 

