Etichete

, , , ,

Dupa ce ne-am distrat un pic pe seama lui Hafid,era timpul ca un nou personaj similar sa ajunga vedeta pe internet,si nu putea fi decat un tigan,roman de etnie roma.Am vazut articolul original in adevarul acum cateva saptamani,l-am salvat in bookmarks in ideea de a scrie despre el dar am uitat pur si simplu,insa azi cand faceam curatenie am dat de el.

Fostul proprietar belgianul Yannick De Neef sustine ca telefonul i-a fost furat in statiunea Lloret de Mar din Spania.Tot acolo cam in ceasi perioada si-a facut concediul si conationalul nostru bronzat tot anul,dovada chiar pozele care apar pe site.Blogul este savuros,actualul proprietar conduce o masina cu numarul de inmatriculare AUR,se pozeaza cu Adrian Cochilu’ Minune,isi pozeaza nevasta sumar imbracata sau acoperita cu bani,copii la fel acoperiti cu bani.

Cateva posturi savuroase:

http://thisguyhasmyhtc.tumblr.com/post/62415917068/bucharest-fashion-week

http://thisguyhasmyhtc.tumblr.com/post/62413720566/halloween-costumes

Imaginea pe care au lasat-o ei in ochii strainilor este imgainea prin prisma careia este privita tara noastra,trist nu?Sa nu va mirati daca aflati in concediu prin Europa veti fi tratati ca niste hoti si discriminati,e normal ei asa ne vad,datorita lor:

Haur

tumblr_tagani

Valoare

tumblr_tagan

Hoti de mici

tumblr_tagani hoti

Din nou valoare

tumblr_tagani hoti de mici

Pentru mai multe accesati :http://thisguyhasmyhtc.tumblr.com/

Si articolele din adevarul : articol 1, articol 2 .

 

 

