Momentat colectionaruldesuflele.net este in lucru,am angajat un freelancer sa se ocupe de el,mai exact sa rezolve problema domeniului si a redirectionarii traficului de pe vechiul site (https://colectionaruldesuflete.wordpress.com) catre cel nou (colectionaruldesuflete.net).Inca odata daca era nevoie Dreamhost si-a dovedit incompetenta,unde mi-o fi fost capul cand m-am incurcat cu ei,trebuia doar sa caut pe wikipedia despre ei,dar eu nu, Batman,Batman.In fine acum setarile pentru domeniu sunt facute,va mai dura cam 24-48 h pana cand solicitarea e preluata si procesata (serverul Bluehost,cei care ma gazduiesc este tocmai in SUA),apoi urmeaza sa efectuez si redirectionarea traficului si a motoarelor de cautarea catre noul site si gata.

Am multe sa va povestesc,se apropie si blackfriday,am multe lucruri in cap.

men-at-work

